STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/22 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin – mówi prezes Kolejorza, Karol Klimczak.
Lech Poznań po derbowej wygranej z Wartą zapewnił sobie 8. mistrzostwo Polski w historii
Przypadło ono na rok, w którym klub świętuje 100-lecie powstania. 21 maja Kolejorz rozegra na własnym stadionie ostatni mecz sezonu, a jego przeciwnikiem będzie Zagłębie Lubin. Z tej okazji STS, sponsor strategiczny, zaproponował zmianę swojego logotypu na koszulkach meczowych. W jego miejsce pojawi się specjalnie zaprojektowany napis. To wyjątkowa inicjatywa, gdyż do tej pory w polskiej lidze żaden ze sponsorów nie zdecydował się na taki krok.
Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Dlatego też wyszliśmy z inicjatywą, by na ostatni mecz w sezonie logo STS na koszulkach Lecha zastąpiło specjalne hasło z okazji zdobytego mistrzostwa. Chcemy w ten wyjątkowy sposób wspólnie świętować ten sukces
Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.
STS to nasz wieloletni sponsor i sprawdzony partner. Dlatego ich pomysł bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin. Chcę podkreślić, że to nie pierwszy raz, kiedy podejmujemy razem tego typu działania. Podobnie było w przypadku rocznicowych koszulek retro, w których zagraliśmy w dniu setnych urodzin klubu, a na ich froncie nie było tego dnia logo naszego sponsora. Przed meczem z Zagłębiem firma Mateusza Juroszka zgodziła się również kolejny raz na zdjęcie swojej reklamy z trybuny po to, by więcej kibiców Lecha mogło uczestniczyć we wspólnym świętowaniu mistrzostwa Polski. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy zadowoleni, że ten tytuł, podobnie jak poprzednie mistrzostwo wywalczyliśmy z logo STS na naszych strojach
Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Część z limitowanych, mistrzowskich koszulek będzie dostępna dla kibiców w licytacji charytatywnej i w konkursach zorganizowanych przez sponsora strategicznego Lecha
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. W ciągu minionych 9 lat współpracy z klubem z Poznania bukmacher przeprowadził szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligi Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.
STS dodatkowo odpuścił sektorówkę, żeby zmieścić więcej kibiców Lecha
Jak widać relacje na linii sponsor — klub są niczego sobie. To nie pierwszy raz, kiedy STS wyciąga rękę do Lecha. Ostatnio poinformowali wspólnie o tym, że sponsor Kolejorza odpuści „sektorówkę” na stadionie, by przeznaczyć to miejsce dla kibiców Lecha w spotkaniu zwieńczającym ten sezon PKO BP Ekstraklasy.