Barcelona zagra z Realem… w koszulce z symbolem Drake’a

Już w najbliższą niedzielę odbędzie się jeden z najważniejszych pojedynków sezonu ligowego w Europie. Real Madryt podejmie na własnym terenie Barcelonę z Robertem Lewandowskim w składzie. Oczy piłkarskiego świata skierowane będą na stolicę Hiszpanii, a zawodnicy z Katalonii korzystając z okazji, zaprezentują nowe logo na swoich koszulkach. Barcelona wystąpi w strojach z sową – symbolem Drake’a, który jako pierwszy przekroczył 50 miliardów odtworzeń utworów na Spotify.

źródło: twitter/FCBarcelona

Nasz sojusz ze Spotify wykracza poza zwykłą relację handlową. Jak wielokrotnie podkreślaliśmy, jest to relacja strategiczna, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, które mogą wzbudzać emocje, a mianowicie muzykę i piłkę nożną. Ta inicjatywa jest kolejnym przykładem tego pragnienia i innowacyjnego ducha naszej współpracy. Po raz pierwszy w naszej historii zastępujemy nazwę naszego głównego partnera na przodzie koszulki cenionym na całym świecie artystą Drake’a, zdobywcą 4 nagród Grammy i rekordzistą w różnych kategoriach, takich jak bycie pierwszym artystą, który zgromadzi 50 miliardów strumieni na Spotify. Ta inicjatywa pokazuje nasz potencjał, aby stać się wyjątkową platformą oferującą doświadczenia, które pomogą nam zbliżyć się do naszych fanów, jednocześnie docierając do nowych odbiorców na całym świecie

Juli Gui, wiceprezesa ds. marketingu FC Barcelona
REKLAMA

Wszystko jest oczywiście elementem współpracy katalońskiego klubu i jego aktualnego sponsora

Spotify zagwarantowało sobie możliwość doboru reklamy na koszulce i jak przyznaje sam klub – wykorzysta to podczas El Clasico. Co więcej, w przyszłości na strojach mają pojawiać się symbole innych wykonawców, którzy osiągną sukcesy na Spotify. W trakcie rozgrzewki przed meczem, piłkarze wybiegną w koszulkach z napisem Drake i numerem 50, a każdy z widzów ma się dowiedzieć o sukcesie muzyka.

Byliśmy naprawdę podekscytowani świętowaniem jednej z największych gier roku i zaznaczeniem kamienia milowego Drake’a jako pierwszego artysty, który osiągnął 50 miliardów streamów. Zawsze mówiliśmy, że chcemy, aby to partnerstwo było świętem fanów, graczy i artystów na światowej scenie – a nie ma większej sceny niż El Clásico.

Marc Hazana, Spotify VP of Partnerships

Barcelona jeden z najważniejszych momentów sezonu wykorzysta do promocji Drake’a. Nawet na stronie internetowej klubu pojawiła się playlista z utworami Kanadyjczyka. Klub otrzymał znakomitą ofertę finansową od Spotify, zaakceptował warunki, więc teraz musi spełniać oczekiwania partnera. Całość możemy potraktować w formie ciekawostki i przykładu, jak świat showbiznesu coraz bardziej łączy się ze sportem.

Oby jedynie klątwa Drake’a nie dosięgnęła Roberta Lewandowskiego.

SPRAWDŹ TAKŻE
Więcej
    REKLAMA
    107,623FaniLubię

    MOŻE ZACIEKAWI CIĘ